Podnikání je v dnešním ohledu rozhodně o poznání jednoduší, než tomu bylo kdysi. Na sociálních sítích můžeme dát o své službě nebo produktu vědět širší veřejnosti a je tedy jen otázkou času, kdy nás budou sami zákazníci kontaktovat. Dalo by se tedy říci, že v tomto ohledu je bezesporu dnešní virtuální svět ku prospěchu. Jelikož je ovšem zviditelnění tak snadné, narůstá i konkurence. Jak dát tedy o sobě vědět, přilákat nové zákazníky a nechat svou firmu prosperovat? Je to možná jednodušší, než si myslíte.
Neokoukaný a čtivý blog nebo tolik vychvalované sociální sítě
Lidé se pomalu odnaučili číst a raději dávají přednost krátkým videím či upraveným fotografiím na sociálních sítích. Je ale potřeba říci, že ne každý toto pozlátko uznává. Psaný blog je mnohem opravdovější a také dokáže lépe zachytit podstatu firmu a hlavní myšlenku podnikání.
Zkuste tedy své postřehy z oboru, zajímavé příspěvky a vlastní zkušenosti sdílet se čtenáři, kteří se mohou později stát i platícími zákazníky. Vaše produkty a služby budou tímto způsobem mnohem lépe zapamatovatelné. A to je, oč tu běží.
Sociální sítě jsou všemocné, to řada lidí dobře ví. Nejsou dnes ale již trochu okoukanou formou propagace. Jedna sociální síť pomalu ustupuje nové a neokoukané. To, co ještě včera udávalo trendy, dnes pomalu mizí v zapomnění. Vítejte v uspěchané době.
SEO pro nové i již zavedené weby
Reklama SEO je efektivní způsob propagace, díky které je možné, aby se url adresa daného webu zobrazovala uživatelům internetu mezi prvními v pořadí. A jelikož právě na ty většina uživatelů zavítá, je to jistě efektivní způsob, jak o sobě dát vědět.
PPC vs SEO
PPC reklama se zobrazuje ještě před weby, které jsou optimalizovány. Zadavatel navíc zaplatí jen za jednotlivé prokliky na danou webovou stránku, ne za samotné umístění reklamy na web.